Bläblåblöh

Hemma från skolan! Har haft en ganska soft labb idag, ingen rapport på den som tur är. Nackdelen var att den tog ett tag, så nu är klockan mycket igen... Typiskt!

Nu måste jag sticka till stallet, ska bara mocka men det tar ju sin lilla tid ändå för jag måste ju ta mig dit också. Sen ska jag träna med mamma. Skivstång/spinning blir det - alltså både styrka och kondition. Segt för när jag kommer hem måste jag skriva rapporter och arbete. Kanske borde skippa träningen...fast nej, det är inte heller nån bra idé.

Nä nu ska jag ta och äta en pannkaka och kanske lite karameller. Sen blir det stallet!


Ska träffa snyggingen! :)

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback