Typisk måndag

Dagen har varit en typisk måndag, usch vad jag inte tål måndagar.

Som tur var hade jag sovmorgon till 10 så jag var lite utvilad iallafall, så jag höll mig vaken på föreläsningarna. Jag lovar, jag har lyckats somna (bara några sekunder) fler gånger i universitetet hittills än under hela gymnasiet. Sorgligt, måste skärpa mig och gå och lägga mig i tid. Borde ju inte vara något problem nu när det inte kommer fler True Blood-avsnitt förrän 2010, men är det snart tenta så har man inte mycket val.

Skolan var okej och resten av dagen med, men måndagar är helt enkelt inte kul. Hade kunnat vara bra om hästen hade varit frisk eller det inte hade varit tenta på fredag, men det gick inte, onej.

Nu ska jag hoppa i säng med - gissa en gång - biologiboken. S U C K.

Kommentarer
Postat av: Astrid

pssssst, har hört att biologiboken är bra i sängen. sant?

2009-09-22 @ 20:33:23

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback