Thailand?

Haha, min statusuppdatering på facebook: "... har tillbringat dagen på stranden, nu blir det thaimat. Life is good!".

Första kommentaren jag får: är du utomlands? Jag blev helt förvånad, sen kom jag på att det kunde misstolkas. Tyvärr är jag alltså inte i Thailand, har varit i Rullsand idag bara. Vi solade och pluggade, det blev inget bad för det var rätt kallt. Ångrar mig lite nu! Sen när vi kom hem så åkte vi och köpte thaimat; risnudlar, stekt ris, majskakor och curry. Nu är jag övermätt.


Muppig vinkel men you get the point - solisar, bikini osv.

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha! synd att du inte var i Thailand ju! Mysigt värre!

Postat av: Astrid

åh snajsigt ju. du skulle lurats! finig bild förresten. (jag minns inte alltför mycket från i fredags men jag har en helklar bild av när vi sågs första gången (var det fler?). du var blond och hade vita tänder, liksom lyste upp dansgolvet! kanhända att jag drömt det i efterväg också men jag tror inte det. du vara snyggo. allt det där appropå bilden, fan dina bilder väcker känslor!!!!!!!!

2009-09-21 @ 17:36:26
Postat av: Astrid

)

glömde slutparentesen. oacceptabelt!

2009-09-21 @ 17:37:05

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback