Sometimes I succeed

Jag är INTE trött men det vore lite mysigt att sova, sitter vid skrivbordet istället för i sängen med datorn och det gör att sängen ser rätt lockande ut (och biologiboken är grym i sängen, vilket gör det ännu mer lockande).

Har pluggat lite halvduktigt idag men det har mest varit repetition, så det jag kan, det kan jag. Sen har jag inte pluggat något nytt alls vilket suger. Jag vill inte ingå i de 2/3 som kuggar första tentan, men det är risk för det nu alltså... Har aldrig fått IG på ett prov innan och jag vill gärna fortsätta så. Vi får se på fredag, just nu vill jag bara att tentan ska var över. Fy fan börja aldrig på universitetet barn!

Aja, ska borsta tänderna och sen hoppa i säng - med biologiboken. Tummen upp för det.

(btw, jag vill vill vill ha en hund!)

Kommentarer
Postat av: Astrid

good to know. får jag låna ibland? och UTGÅNG NÅN DAG GE MIG

2009-09-24 @ 20:56:13

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback