No deal

Rubrikbristen -> att jag använder datum som rubriker vilket -> att jag blir tjurig vilket -> dåliga inlägg.
Dags att sluta upp med rubrikskiten alltså. Och för er som inte vet (ni samhällsvetare eller arbetarfolk där ute: -> betyder "leder till").

Idag har skolan varit tråkig men det är ju alltid kul med kul folk så lite kul blev det iallafall. Jag åt choklad från automaten igen men snart är mina mynt slut så då blir det andra bullar. Tur att jag var och tränade med Anna idag då, det rättfärdigar chokladen lite (mycket!!!!!!). Idag tränade vi Core på friskis i Ekeby, det var kul och lagom jobbigt (förutom att jag redan hade lagom rolig träningsvärk från igår, haha).

Nu ska jag äta lite glass med kolasås och sen plugga lite, tenta nästa vecka så borde kanske plugga mycket?! Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Astrid

(då fortsätter jag kommentera för jag gillar inte nollor. oj det där kan feltolkas. jag gillar inte nollan bakom ordet kommentarer.)



nu är den härmed spräckt.

Postat av: Arne

JAG VISSTE JAG ÄR SAM-ARE! :P

2009-10-14 @ 08:02:36
Postat av: Astrid

varsågod kopiera! och jag har inte en jefla aning när jag tog kortet men känn dig hedrad för det är det enda från igår!

2009-10-15 @ 21:25:15
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback