Halloweenövernattning mm

Efter en väldigt kort natt och en extreeeeemt seg föreläsning är jag hemma och chillar. Lyssnar på musik från Amelie från Montmartre och längtar tillbaka till Paris, ska snart äta mackor med smält ost och tacosås och sen kolla lite Grey's anatomy. Borde kanske sova också så jag pallar BJ ikväll...?

Igår var det iallafall dags för Lurbos årliga Halloweenövernattning med allt vad det innebär. Tacos, hundratusen små barn, lekar, spökhistorier och såklart spökrundan. Väldigt lyckat var det, alla barnen var jättenöjda och längtar redan till nästa år, haha. Blev dock inte mycket sömn men lite får man väl offra? Åkte iallafall direkt därifrån till en otroooooligt seg föreläsning. Kommer inte ens ihåg vad den handlade om, kan ha varit nåt med kromosomer...

Ikväll ska jag iallafall till BJ med Anna och Elin, det kommer jag ångra imorn på vår 5 timmar långa lab, men men.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback