091011

Usch, pallar inte skriva men jag är på dåligt humör så jag måste skriva av mig det för annars kommer imorn bli en skitdag.

Ridningen gick dåligt och jag har lite allmänt oflyt som jag inte behöver dela med mig av men GRRR jag blir så irriterad. Kan jag inte bara få en frisk häst, en lägenhet, en hund och en spanienresa? Då skulle allt annat vara lugnt!

Tjejmiddagen igår var iallafall väldigt lyckad, det var supermysigt! Men kombinationen mat, vin och AnnaRoosVeraInaAgnes kan ju inte bli fel! Dorro var dock saknad. Idag har jag varit hos Anna mest hela tiden, mys som alltid. Sen kom jag hem och då blev det tråkigt. Nu ska jag kolla på Grey's anatomy, ajöss.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback