091005

Min idétorka när det gäller rubriker fortsätter.

Igår: var jag med Sandra & Scarlet till Jälla på hopptävling. De var nolla i 0.90 m bed A och vann 1.00 m bed A:0/A:0. Jätteduktiga, alltid kul att följa med! Blev stucken av en geting också, jag överdriver lite men det kändes faktiskt hela dagen. Jävla djur! På kvällen red jag för första gången på länge, har börjat på Lurbo igen. Jag var extremt ur form men det gick ändå okej. Fick Myran och vi hoppade, hoppningen gick finfint men "dressyren" var sådär. När jag gjorde rätt gjorde hon rätt, så det var iallafall kul. Ska fortsätta rida henne ett tag nu och lära mig hennes knappar.

Idag: Skola från 8-16. INTE okej, speciellt inte på en måndag. Frös och var sjukt varm om vartannat hela dagen, hade ont i huvudet också. Inte kul att vara halvsjuk i skolan! Nu sitter jag och skriver en faktatext om björndjur. Den som ens vet vad det är får en kaka.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Björndjur är små djur som man kan hitta i mossa om man lägger den i lite vatten och tittar i ett mikroskop.



Google är bra när man är kaksugen.

2009-10-05 @ 21:38:59
Postat av: Astrid

host snyft gråt VADÅ?

2009-10-06 @ 17:15:47

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback