Igår och idag

Igår var najs. Idag är inte det, eller ja. Inte än iallafall.

Igår var liksom sovmorgon, lugn kemilektion, projektredovisning, barbackaridning, Grey's. Projektredovisningen gick bra, dte var mysigt med fika och alla verkade tycka det var intressant. När jag cyklade hem från en ganska öde skola var det underbart vårväder, det luktade hägg överallt och jag hade Forever Young i öronen.

(Av nån anledning gillar jag att åka hem från skolan runt 5, man känner sig så duktig då.)

Idag är det regnigt, matte, hungrig på rasten, sen svenska. Sen ska jag klippa mig och sen rida och sen studentskiva. Det är kanske lite najs. Men det är inte kul nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det blir party ikväll för dig min vän, du får rida, träffa mig (du hör ju själv!!!) och gå på en rolig stundetskiva! Be happy!

2009-05-14 @ 16:59:01
Postat av: Astrid

sv: bara ibland!? jag är djupt förolämpat, heh.

2009-05-16 @ 12:13:37

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback