Vö?

Förut skulle allt vara med ö. Ö var status, ö var grejen, ö was the shit. Mök, lök, pök, knök, kök, gök, ök, rök, sök, dök, hök, bök, blök och så vidare.

Men öööh, jag fattar inte vad som hände. Jag skriver två (2!) inlägg på en dag och fyra besökare får jag som tack. Snålt. Det är liksom ett per inlägg. Jag är helt enkelt jävligt dålig.

Annars är jag jävligt bra. Jag har gått upp tidigt på sovmorgnar två dagar i rad för att jobba med grupparbete och PA, joy! Frågan är om ridningen blir lidande ikväll och hästnörden åker i backen ikväll. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag kan börja gå in på din blogg både från hemdatorn och skoldatorn. haha fast JUST DET det gör jag ganska ofta. hårt slag? hahahahhaa jag är ond idag.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback