There's no mountain

Jag är helt seg i huvet och i magen för jag är mätt och jag är trött och jag har käkat för mycket och sovit för lite och gjort ingenting för länge men jag är jävligt stolt över mig själv för jag har läst en 1800-talsbok på engelska och JAG HAR FIXAT ETT LAG TILL LURBO (och okej, nu tog jag cred från Lena som faktiskt anmälde laget men jag tycker jag var duktig med).

Jag behöver folk. Jag har tre men jag behöver minst två till. Folk hilf mir!

Helgen har varit värd, kanske inte riktigt så mycket sömn som jag behövde men nästa helg är bara 3+1+3 lektioner bort! Spring party på BJ kan dö, jag ska bygga en egen fest med Astrid. Typ? Där behöver jag också folk.

Och såklart grattis till Agnes som fyllde år i lördags och hade en rolig fest och grattis till Julia som fyllde år i söndags och fick en jättebra present av mig och arne. 

Och eftersom det här inlägget blev fult kan jag tillägga att min häst var fin och arnes med och julias med.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad pratar du om för fest, kära du? UPPDATERA BLOGGEN OFTARE FÖRRESTEN!!!!! Eh.. Hehe! (Jag har gått runt hela dagen och tänkt på mitt fina schabrak, haha, jag är patetisk yes sir)

2009-03-16 @ 20:21:04
Postat av: Astrid

Om vi så ska bygga den från grunden! Men lördag passar iofs mig bättre...

Och HALLÅ roos vad hände med din artonårsfest!?

2009-03-16 @ 22:12:45
Postat av: Astrid

du bara är. för du skriver roliga inlägg och kommenterar roligt.

Postat av: Vegetariarne

Min häst var jättefin, jag är jättekär. :)

2009-03-17 @ 19:49:56

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback