Jepp jepp

Jag har/har haft en bra helg. Lugn och skön. Men det går inte att uppskatta det för jag har fett ont i halsen och det går typ inte att svälja, och då tänker jag bara på det och allt blir bara pannkaka. Gråt.

Förlåt för dålig update, men idag var det lingondressyr på Lurbo och mina små elever (HA HA) var superduktiga! Goldy-I och Guri Best hade jag lust att skriva nu, men iallafall: Svea och Besten var jätteduktiga och barnen som red med.

Jag är fett nervös för tävlingen nästa vecka men fett pepp på dressyr-DM om två veckor. Nu ska jag sticka ut till pållen, adjöss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig i halsen, snutt!

vem red på Besten? :P

Ska du vara med på DM? :)

Postat av: Frida

Sv: haha neej, Jelly Belly är ju GÖTT :P

2009-03-29 @ 16:29:20
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Jag jar också ont i halsen, känns som värsta sågverket. Vill ABSOLUT inte svälja!

2009-03-30 @ 18:32:46

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback