Grrr

Förlåt att jag lackade ur som fan. Hade ingen här hemma att bli arg på så det fick bli ett argt inlägg, men det har jag visst raderat nu. Nästan iallafall.

Men jag är pissed off på Lurbo fortfarande, verkligen inte okej.

 

 

"Sent: Monday, March 09, 2009 10:29 AM

Subject: Division 3 hoppning häst

 

 

Hej! Såg nu på distriktets hemsida att Lurbo inte har något div III-lag på häst anmält alls, jättetråkigt för klubbens medlemmar och dålig reklam för Lurbo. Vem är det som ansvarar för detta? Styrelsen? MVH Roos 

 

 

> Hej!

 

Klubben har anmält lag till de grenar och divisioner där ryttare anmält sitt intresse för att rida med och där det funnits tillräckligt många ekipage för att få ihop till ett lag. Det är erat engagemang som medlemmar som avgör vad som händer i klubben! Tala gärna med fler och försök väcka intresset för fler klubbarrangemang av alla de slag.

 

Vänlig hälsningar xxx"

 

Vadå, menar hon att jag borde ha kontaktat Lurbo i NOVEMBER FÖRRA ÅRET och sagt att de borde ha fixat ett lag till nu i vår? Mitt ansvar? Nej, jag tror inte det va. Jag kan lätt tänka mig att organisera tävlingar, träningar och annat som behövs för att det ska bli ett lag i vår, men om anmälningstiden går ut november året innan är det ju inte mycket att göra. Grattis Lurbo!

 

(och ni undrar varför ni blir av med medlemmar)

 


Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback