Gammalt och nytt

Eftersom jag inte har något roligt att meddela än (dagen har hittils spenderats i skolan med religionslektion och matte E-prov som gick sämst) så ska jag gnälla lite. På småsaker i datorn som jag stör mig på.

Typ nya facebook. Vad fan är grejen med att byta den när man precis har lärt sig den förra?

Typ bloggkoll. Vad fan ska det heta bloglovin' för? Varför måste allt vara internationellt gångbart och modernt och jävligt onödigt?

Jag ville skriva bajs med många a'n men jag tror jag skippar't.

Kommentarer
Postat av: Astrid

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs

(you owe me)

2009-03-13 @ 13:54:37
Postat av: majo

och desutom, vafaaaan går det inte att kommentera i "bloglovin'" för och varför vill blogg.se bara ibland ladda upp bilder? Balle!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback