Crop gizzard gastric ceca det snurraaaaaaaar.

Jag är glad för att det är typ fem plusgrader, känns som vår i luften och lov om mindre än en vecka. Det glada tas bort av att jag typ är sjuk. Halsont, lock för öronen, huvudvärk och snorighet. Jag har käkat ett ton halstabletter, förbrukat minst 943 kvadratmeter snorpapper och vill bara sova. Jävla skit att skolan är killing just nu, men imorn har jag bara tre lektioner varav bara en är viktig så jag får väl sjukanmäla mig större delen av dagen så att jag är frisk sen för på lördag är det ju för fan Spööentuna! (tävling på SoRK för er som inte fattar det talade/skriva språket).

Fan vad en kudde och ett täcke känns lockande nu alltså. Men hej, matspjälkning, här kommer jag. 

Bajs.

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag tänkte hästtäcke när jag läste täcke. skadad?

2009-03-30 @ 21:17:42
Postat av: Frida

det är fusk!! för vi har inget sportlov här borta.. :(

Postat av: Tootiki

Du leder över mig i antalet förbrukade näsdukar iallafall:P. Jag har kollat Spööentuna, blev du bortlottad eller? Hittade inte dig nämligen :(

2009-03-31 @ 08:20:20

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback