Vad skriva?

Det här med rubriker är lika svårt varje gång tycker jag.

Sen är det det här med själva inlägget. Det blir jobbigt när man hade en massa grejer men man glömmer allt.
Idag har jag inte gjort någonting. Förutom att kolla på film och vara i stallet. Är jag inte sorglig? Fick ett erbjudande om grillfest och jag sa "jag kommer dit efter ridningen". När jag kom hem från stallet (ingen ridning, blev lite halvt meningsfull teori istället) så har typ alla dragit så då pallar inte jag gå dit och vara tråkig. Kommer hem och vill göra något men ingen annan vill. Jag hatar att vara pepp när alla andra är opepp! Imorgon blir det troligtvis utgång iallafall, känns bra, det får mig att känna som om jag har några vänner och lite av ett liv.

Nu tror jag allt att jag borde sova. Ska bara tillägga att min häst var skitfin idag och jag tror att jag ska bli dressyrtant!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Välkommen till ett liv där flufföverdrag på sadeln är ett måste. Vi har ingen aning om att det är ungefär lika coolt som att ha en rattmuff.

Postat av: Puck

Svar: Det var ingen lista, bara en punkt.

2009-06-13 @ 07:25:00

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback