proppmätt och hemma igen

Nu är jag hemma igen, och jag har återigen ätit alldeles för mycket. Under en resa ska man inte släppa mig i närheten av väskan med mat för jag äter allt som finns inom synhåll, för jag har märkt att om jag äter så blir jag inte åksjuk. Kanske borde tänka på att man kan må illa av för mycket mat också? Dock aldrig hänt hittills (inte i bilen iallafall) så det hjälpte inte mycket.

Just nu då: precis packat upp, ska lägga mig och kolla lite One Tree Hill innan jag slaggar. Ska upp och jobba imorn, vet dock inte alls VART jag ska. Björklinge Camping har en hemsida, med världens sämsta "hitta hit": Vi finns en timmes bilfärd från Arlanda, Stockholm och Gävle, och två timmar från Dalarna. Tack för det liksom! Sen finns det inte på NÅGON karta alls, tack. Lite sent att ringa folk nu, får göra't imorn när jag har hoppat av bussen i Björklinge och hoppas att jag slipper gå en timme efter det. Nej då, inte särskilt nervös... NOT.

Aja, nu blir det duschen. Och jävlar vilken temperaturskillnad på ö och fastland. Jag älskar kvällsvärmen här!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback