Mjukisproblem

Okej sötnosar, jag har vänner, Inte mycket av ett liv dock, eftersom jag skippade utgång bara för lite (läs mycket) regn.

Dagen har spenderats på stan med Anna, resulterade i en söt tunika som jag tyvärr inte kan ha nu för att det är alldeles för kallt. Hur kul är det att ha sommarkläder + strumpbyxor + kofta liksom? Hoppas på finare väder på Gotland!

En mycket viktig fråga som kräver svar: kan man åka tåg + buss + båt i mjukisbyxor? Det känns så fel liksom, men palla sitta i jeans en hel jävla dag. Jag tycker inte ens om jeans. Kanske får leta upp en klänning att ha strumpbyxor till istället... Men jag vill ju ha mjukisbyxor...

Imorgon är det KM, jag är inte nervös för själva grejen, men fatta vad jag kommer göra bort mig. För det första kommer Karin kanske och kollar. För det andra kommer min häst inte gå i form ifall han blir spänd. För det tredje så rider jag i en hoppsadel. Och för det fjärde kommer jag komma sist bara för att inga småglin vågar vara med nu för tiden. Aja, min häst kommer iallafall vara dösnygg i knoppar och vitt schabrak.

Nu ska jag snart fixa lite mat, åka till Gottsunda och ta ut pengar (KUK jag glömde det när jag var på stan. FAN liksom) och sen ut till stallet för att knoppa pålle. Party liksom. Nån som vill ha filmkväll sen?

(den som orkade läsa allt får en kaka. kom hit och hämta isåfall så jag slipper vara själv hemma!)

Kommentarer
Postat av: Julia

JAG JAG JAG LÄSTE ALLT! KAKAKAKAKAKA. Kom hit sen? Så kan du kolla på min spellista till imorgon? PUSS

2009-06-13 @ 21:07:14
Postat av: Astrid

jag efteranmäler mig så är det ETT småglin iaf. :H

2009-06-13 @ 21:15:29
Postat av: Arne och Majo

Kaka till oss :)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback