Att vara kvinna

Simultankapacitet. Förmågan att göra flera saker samtidigt.

Saker jag gör just nu:
  • planerar packning
  • lägger fram allt som ska packas
  • gör pannkakor (bränner hälften)
  • msn'ar med Frida
  • bloggar
  • städar
  • diskar
  • (andas, ser, luktar osv...)
Jag är rätt bra ändå!

Imorgon bär det av till Gotland för mig och Jullan, det ska bli skööööj. Förutom att gå upp tidigt. Klockan 6 imorgon också, vad är det med mitt liv? Typ sovmorgon hela veckan, sen bara pang. boom. UPP FÖRIHELVETE sova kan man göra när man är död (oj pannkakan svart!!!!).

Dagen spenderades i stallet. Blött och äckligt är sammanfattningen, men pålle var duktig! Fick 55% i LC och 54% i LB så jag är nöjd! Visst, han blev lite spänd och då blir inte formen och framåtbjudningen lika bra, men det är en träningssak. Än kan det bli dressyrtant av mig! Grattis till Julia och kossan Svea som kom trea i LC! (och såklart till Unni, Anna, Alba, Klara och Josefin som blev placerade och alla andra som red suuuuperfint (tror jag? jag har inte ögon i nacken)).

På eftermiddagen gjorde jag INGENTING. Det är därför jag gör ALLT nu. Eller jo, jag och Frida pratade om hästutrustning. Skickade länkar fram och tillbaka. Vi kom fram till att vi är besatta av schabrak och att Hööks och Sporren ska rånas.

(eh det luktar kaninpellets här. varför har jag inte flyttat på dem? jag köpte dem igår fan)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är skitbra! Lyckad kvinna! mmm :R

och jag vill hem för att köpa schabrak och massa saker på sporren :P


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback