Arbetslös

Idag är väl officiellt första dagen som arbetslös. Som tur är fick jag ett stipendium som jag inte har någon aning om vad jag ska göra med förutom köpa roliga grejer (läs: sprit). Så det lär väl bli det jag gör. Men 1450 kr bara för att jag fick rätt många MVGn är ju ändå ganska värt. Synd att inte mina föräldrar hade en sån där grej att jag fick 100 spänn för varje MVG också. Då skulle jag varit rik (skryt förlåt).

Dagen har ägnats åt att sova (jag vaknade HALV TVÅ. varför liksom?), städa och fixa lite random grejer. Och att njuta av min nya lilla vän, den vita MacBooken som inte har fått namn än. Förslag önskas! (det är en han)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Teddy. Det kändes bara så otroligt bra!

2009-06-09 @ 11:21:11
Postat av: Astrid

(Att tillägga: min kamera heter Uffe, mobilen Herbert, ipoden Lars-Åke, och fasta telefonen på övervåningen Kenny. Man omger ju sig med killar!)

Postat av: Astrid

sv: känns bra. <3



och det fanns inget jobb att göra den här veckan så här sitter jag och tycker synd om mig själv, hehe.

2009-06-10 @ 11:48:21
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback