alltså darr

Jag är typ sjukt nervös och sjukt taggad inför i morgon, ska bli så jääävla roligt, men jag kommer frysa ihjäl och det ser jag inte fram emot. Jag är rädd som fan för att glömma grejer och jag har ingen aning om hur man tar studenten så jag kommer vara nervös största delen av dagen. 
I morgon:
  • studentfoto
  • champagnefrukost
  • lunch?
  • in i slottet
  • ut ur slottet (14.15 typ)
  • FLAK
  • studentmottagning
  • lite ölchill/party hos mig
  • eh?
JAG KOMMER FRYSA STJÄRTEN AV MIG. Annars kommer det äga.

(idag har jag inte gått på kampen (skrapan losade), ridit i regn, pyntat flak i regn och handlat en massa saker till imorn i regn)

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback