varför vill man alltid ha det man inte kan få?

JAG ÄR ARG. Såg en fin sadelgjord med magplatta på tradera som jag ville ha. Fundera lite fram och tillbaka, var lite lagom velig och bestämde mig till slut för att lägga ett bud, den var ju knappast dyr liksom. Registrerar mig och väntar på verifieringsmailet. Och väntar. Och väntar. Och väntar fortfarande. Om 10 minuter är budningen slut så då är det den där skitsidans fel om jag inte får den där sadelgjorden. Visst, jag behöver den kanske inte, men vafan, nu SKA jag ha den bara för att det inte går. JÄVLA SKITSIDA.

(och förresten, jag behöver visst den. man kan ju faktiskt inte ha brun sadel och svart sadelgjord!)

Hanna: vi kommer hem torsdag runt 5. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Astrid

du kunde ringt mig så kunde jag budat åt dig? traderanörden talar.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback