Tjockiskväll

Den här kvällen/natten har varit en riktigt lugn tjockiskväll. Hyrde två bra filmer, köpte en halvliter Cheesecake Brownie och 200 gram Sourcream & Onion-chips. Lite senare kom Julia över också, hon missade tyvärr glassen eftersom pappa kan vara glupsk som få. Vi kollade iallafall på Vicky Cristina Barcelona och Australia. Båda var jättebra, men Australia var lite väl lång...

Jag ska tydligen jobba imorgon också, pepp pepp. NOT. Och den här gången får jag inte ens ta med en vän.

Nu ska jag sova, ska upp om några timmar så..

Kommentarer
Postat av: frida

äh, du har ju typ världens bästa jobb! För jag antar att det är ett ganska kul jobb och lönen är ju inte fyskam. Hur fick du jobbet? Vi kan jobba tillsammans nästa sommar :*

Postat av: jullebulle

nu har jag länkat till dig på min blogg hahaha det är helt f***** up haha, fyra länkar var.. du får hjälpa mig någon dag!

2009-07-20 @ 01:10:56
Postat av: Tootiki

Dendär glassen är GODAST. Om jag vart där hade din pappa inte fått nån alls. JAg har ovkså provat nya Sourcream med dill, mycket godare :). Nästa chans du får följer jag med till kiosken!

2009-07-22 @ 09:27:40
Postat av: David

När man blir bjuden på glass tackar man väl inte nej... Men att dela i fem bitar är förstås svårt...

2009-07-22 @ 19:23:07
Din egen bloggadress/URL: http://www.vanderspoel.org

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback