Holland!

Nu är vi i Holland. Gick upp 4.15 igår och var i Amsterdam 8.30. Efter typ 4 timmar med tåg var vi i Peize hos farmor!

Eftersom jag är besatt av hästar tvingade jag med mamma & Arne till Divoza Horseworld, Hollands största hästaffär, där jag hade fet beslutsångest. Till slut blev det ett schabrak och en luva, fett nöjd. Rambler kommer bli så snygg!

wihoo

Senare på kvällen blev jag medtvingad till badet. Det var kallt, så vi badade bara ca 5 minuter.

Idag ska vi gå på stan i regnet och träffa kusinerna.

Kommentarer
Postat av: frida

bra val! han passar verkligen i den fargen! Nu har vi likadant :P

2009-07-07 @ 16:26:15
Postat av: Elin

Riktigt fin färg! Har likadana fast mörkblå :-)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback