I will try

Just nu sitter jag och gäspar, lyssnar på Muse och garvar lite tyst för mig själv åt den flippade balderbloggen (som såklart inte går att länka till men iallafall balderbarn.blogg.se). Är lite lagom pigg efter gårdagens firande av Emma, men kul var det! Och otippat att träffa 17-åriga Astrid inne på People, men skoj!

Oj förlåt, jag är för seg. Det blir bara töntiga ord från mina fingrar så jag ska skona er. Snart måste jag åka till hästen och ORKA RIDA. Jag har ju fan träningsvärk i magen, tack Filippa :*

(jag är seriös, jag tycker om träningsvärk)

Kommentarer
Postat av: Julia

Gooooo balderbloggen!!!

2009-01-24 @ 13:59:27
Postat av: Astrid

jag är the best.

tänker dock inte gå tillbaks om afasi&filthy tänker vara där... PINSAMT

2009-01-24 @ 23:16:02
Postat av: Frida

haha, hur gjorde Asse för att komma in? :P

2009-01-25 @ 01:01:04
Postat av: puck

träningsvärk är bra :)

2009-01-25 @ 17:57:22

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback