!"#¤%&/()=?

Jag har inte skrivit på en vecka och det suger, jag är så jävla lat. Fast jag tänker inte be om ursäkt för jag tror inte att någon blev direkt sårad av det. Bara jag själv lite grann, för jag har haft saker att skriva om. Att klaga på. Att vara glad över.

Men nu är skolan igång och skiten har bara börjat. Känns inte som det blir mycket glada nyheter på den fronten heller, för vårdpraktiken börjar nästa vecka så då lämnar flickorna mig för Akkis i FYRA jävla veckor. Ibland suger det rätt hårt att vara naturnörden (inte för att jag vill gå på praktik, men inte fan vill jag vara själv kvar med de andra naturtöntarna). Jag vill bara ha mer lov, jag hade precis vant mig vid att inte behöva göra ett piss som jag inte själv valde, men nu är det bara att dumpa husfruarna och Edward för vågrörelsen och andningskedjan. Jag vill dö.

Kommentarer
Postat av: Astrid

åh fyfan andningskedjan! jag tycker synd. fett med synd.

Postat av: Tootiki

Jag är iallafall mer inaktiv än du. Haha.

Vågrörelser är intressant nodnod. Jag har praktik nästa vecka så det känns nästan som om jag har lov en vecka till :)

2009-01-10 @ 09:24:25

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback