En mjuk varm hand i tystnaden

Studiedag och självklart inget studerande. Eller jo, men nu har jag suttit och letat fina kemihemsidor i typ en timme utan att hitta något bra. Något som däremot är rätt mycket bättre är Frida Hyvönens nya skiva Silence is wild och Imogen Heaps skiva Speak for Yourself.

Att jag är seg så seg är inte mitt fel. Jag gick upp vid 8 för att vara duktig och hinna med mycket. Sen satte jag mig i soffan och tror ni inte att sömnen kom smygande och drogade mig till klockan 12? Jo men det är klart, typiskt mig att råka sova bort tre timmar av plugg.

Och sommaren kommer garanterat att bli bäst, jag och Anna ska åka till Spanien och vi behöver två frivilliga som vill följa med (vi har typ världens billigaste superfina lägenheter på G!!). Jag har redan bestämt vad jag ska köpa från HM-katalogen. jag vill ha sommar NU.

Kommentarer
Postat av: Puck

Jag vill jag vill jag vill! Crap, jag är inte 18...

2009-01-27 @ 17:04:56
Postat av: Tootiki

varför spanien??

Postat av: Anonym

Jag vill jag vill jag vill! Crap, jag är inte 18 (Citerar ARNE...)

2009-01-27 @ 19:17:14
Postat av: Astrid

JAG FÖLJER MED

jag behöver spänning i tillvaron :D

2009-01-27 @ 22:22:30
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/
Postat av: Astrid

sv: men dagmardrömmar är ju stördare! det är ju som om jag drömt om en läskig person som heter dagmar.

2009-01-28 @ 15:03:32
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback