You thought you might be a ghost

VAD ÄR DET HÄR? Jag är helt skum idag, jag får nästan lust att kolla upp mina sjukdomar på sjukvårdsupplysningen och sedan inbilla mig att jag har ännu fler (vad heter en sån person nu igen? HYPOKONDRIKER! Tack Hanna :*). Jag åt lunch för max 3-4 timmar sen, och för en halvtimme sen åt jag TRE pannkakor till mellanmål. Varför är jag hungrig?

Jag cyklade hela vägen hem från skolan utom en bit där jag var tvungen att gå på grund av slask. Varför darrar jag i hela kroppen som om jag har åkt Vasaloppet?

Nu ska jag återgå till ljuv samhällskunskap. Om någon har intressant kritik mot mikrolån (alltså inte SMS-lån utan såna där där man lånar 1 dollar i en vecka typ...), dela med er!

Those who are dead
Are not dead
They're just living in my head

Kommentarer
Postat av: Snart 18

Hypokondriker

2009-02-26 @ 19:54:32
Postat av: Astrid

pms? tbe? hiv? sars?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback