Ont om ledigt diskutrymme

Alla datorer i skolan är helt fucked up just nu. Till exempel syns inga kommentarer i min blogg, och på 2/3 av alla datorer går det inte att logga in överhuvudtaget. Det stämmer iallafall in på mitt humör. Ont i huvudet, ont i halsen och förkyld - jag mår jättebra!

Sjukt seg dag, inte misslyckad eller dålig, bara seg. Jag glömde både mina fysikböcker och mina engelskaböcker hemma, men tog med mig religionen och samhällskunskapen trots att jag inte har någon av de lektionerna. Jag är på jävligt bra humör alltså!

Kommentarer
Postat av: Anna

skolans datorer suger nu när ettorna har fått sina bärbara, ingen som bryr sig om dom längre :( Riktigt snålt!

Postat av: Astrid

neej hela blogg.se laggade sönder kommentarerna idag. och seriöst borde du få ett pris för mesta och bästa kommentarer. om det finns nåt. :*

2009-02-02 @ 18:41:58
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback