Järnspikar

Balle på skolan nu alltså, jag satt från 22-02.30 igår kväll, sov 4,5 timme och satt 1,5 timme till med kemin, och när jag kommer till skolan (försenad för att jag var tvungen att skriva färdigt) så säger de att DEN SKA IN IMORGON. Inte okej alltså, nu kommer jag säkert få dåligt betyg på den för jag hann inte skriva så utförligt som jag ville. Visserligen lite mitt fel också eftersom jag absolut inte kan planera, men det får stå inom parentes.
Nu är jag då hemma igen efter skola, stall och mat och det är bara att börja på nästa som ska in på fredag som jag inte hinner skriva imorgon för jag ska till Anna, och sen ridning på kvällen (troligen hoppning på Martell, kan bli intressant ^^). Det var iallafall lite duktigt  av mig att planera så pass bra, det gjorde jag inte med kemin (den borde & kunde jag ha gjort i måndags för jag red ju för fan igår med).

Nu ska jag sluta skriva tråkiga inlägg och sätta igång. (yeah right!)


Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker du bli klar snart?! :D

2009-02-25 @ 20:10:33

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback