Fy fan

Fan vilken dålig natt, igår gick jag och lade mig och kände mig så himla härligt sjuk som det bara inte går att vara om man är jag. Jag frös som fan, hade ont i halsen och i huvudet. Hela natten drömmer jag sjuka feberdrömmar att jag är Bella och att jag bit för bit förvandlas till vampyr. När jag vaknar klockan 5 mitt i natten inser jag att det var en dröm, går på toa och kan inte somna för att jag är helt överdrivet onödigt svettig. 

Fy fan vad ovärt att bli sjuk på en tisdag av alla dagar. Sovmorgon till halv ett, och sen bara två lektioner. Två lektioner som jag borde gå på, eftersom den ena är fysik och fysiken hatar mig just nu, och den andra ett viktigt studiebesök (och det är klart att man måste ringa till läraren om man är sjuk då, bra att min röst inte finns). Kuk att jag har kemiredovisning imorgon, som det bara är jag som har jobbat på (hur lyckas jag med att alltid välja fel grupparbetes-folk?) och att jag måste gå dit. I vanliga fall skulle jag älska att bli sjuk, men det räknas inte om man mår dåligt! Jag har alldeles för mycket att göra, inte tid att bli sjuk. 

Nu ska jag kila och kolla på tv, se om det finns något kul.

Kommentarer
Postat av: Frida

ush. det är inte kul att ha feber!



HAHA drömmen! förlåt :*


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback