asso shiiiiet

Min dag. Mycket att göra men gott om tid. Simma. Stallet. Städa kaninbur. Middag hos Julia. Packa. That's it.

Hur fan kommer det sig då att jag sitter uppe nu och inte ens har börjat packa? Visst, det är inte sent, men ska man upp vid fem så är föräldrarna det största "pain in the ass"en man kan tänka sig. För de har ju redan packat ner saker man behöver nu för läääääänge sen, för typ ladda iPoden nu kunde jag ha gjort för en vecka sen. Yeah, right. Ät bajs.

Men imorn drar vi alltså till sommaren, ha det bra på lovet nu l-sklingar och bvänner! (och jag kan inte ens säga så utan att folk blir typ upprörda, jag kan inte göra något snällt mot någon utan att göra något dumt mor någon annan nu för tiden. det ÄR synd om mig). Men på allvar, ha ett jävligt skönt lov sötnosar :*

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni har åkt nu och jag är avundsjuk :'( :*

2009-02-15 @ 10:35:55

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback