Vissa dagar...

Vissa (mån)dagar är värre än andra. Det regnade men jag cyklade ÄNDÅ till skolan. Dum idé. På väg hem stannade jag för att hämta ett paket. Dum idé. Fick vänta i hundra år och fick sedan skäll för mitt konstiga namn. Kom hem med paketet och ser att mamma är hemma. Mamma frågar vad det är i paketet. Jag svarar. Dum idé. Plötsligt dyker pappa upp bakom (och paketets innehåll skulle vara hemligt för honom fram till den 24/12).

Nu är det bara mamma som inte vet vad hon ska få i julklapp. Roligt att vara mig då, jag som älskar att göra folk glatt överraskade. Nu blir de bara glada, och jag är sur. INTE OKEJ.

Kommentarer
Postat av: frida

men ah, stackare :(

2009-12-07 @ 20:40:26

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback