Helgen

För att vara tråkig ska jag sammanfatta min underbara helg med några ord.

Fredag. Lång skoldag och sen middag + bio med Anna. Mys såklart! Filmen vi såg var Julie&Julia, det var ett lite udda val men jag var mer än nöjd. Riktigt mysig tantfilm (jag var 87 år i fredags för er som undrar)! Ett plus var helt klart att salen bara hade fem rader, och bara Anna, jag och två tanter var där. Anna och jag skrattade oss genom hela filmen. Det enda ljud som kom från tanterna var "ååååh!" när tjejen i filmen gjorde en efterrätt, och "åååh..." när hon tappade den.

Lördag. Jag sov länge, jag klippte av halva håret (det som var slitet alltså) och sen var jag i stallet en stund också. Sen skyndade jag mig till bussen som var sen så jag kom sent (som vanligt!!!) till V-dala. Astrid, Helen, jag och Rebecca var på julgask. Julbord, julöl och julvisor. Det var kul såklart men den griljerade kålroten var ingen höjdare. Satt också och frös hela middagen. Bättre var släppet, har inte haft så kul på länge. Tiden gick alldeles för snabbt, sen var Astrid och jag tvungna att springa till halvtvåbussen.

Söndag. Gick upp sju (inte ett dugg jobbigt.. host) och åkte till Lurbo. Blåbärshoppning och klubbmästerskap i hoppning. Ponnyerna var dummare än någonsin och något flyt fick vi inte till. Tror ändå att alla var nöjda, jag hade väldigt kul även om jag var trött som ett as och frös ihjäl. Sen gick jag hem, åkte och kollade på en döööfin lägenhet och sen sov jag. Sen red jag lektion. Sen åt jag glass.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

vad avís jag bliir, vill ocks¨se den filmen. Massa pussar.

2009-12-13 @ 22:59:24
Postat av: Astrid

haha underbar film verkar det som. lördag vi göra ooooom. pös.

2009-12-14 @ 15:13:15

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback