Alzheimer + dövhet...

...=jag är släkt med min mamma och mormor.

Döv har jag varit länge, det där med Alzheimers syftade på att jag har glömt att tala om två revolutionerande saker:
- Jag klarade den svåra tentan!
- Flash åkte hem i söndags

Idag har jag tränat, vilket var alldeles för länge sedan (innan idag alltså). Det var skönt, slipper man känna sig som en tjockis. Sedan har jag latat mig, varit i stallet (första ridturen på Rambler på typ tre månader, det kändes verkligen som att komma hem!!) och sen åt jag potatis- och purjolökssoppa. Nu sitter jag här och låtsas att jag inte fryser.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Haha. jag är också lik mina mamma och mormor. Civilagent = Senildement = Jag.



Jag älskar din nya header by the way, Thumbs Up! (extra + för att jag är med, den bilden är grym (: )

2009-12-02 @ 22:21:54

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback