Allt flyter?

Tjoho, trodde jag hade flyt idag men vissa saker ska alltid fucka upp allt.

Okej, ingen superbra morgon eftersom jag kom lite för sent till första föreläsningen men det var lugnt. Föreläsningen var iallafall sämst. Sjukt tråkigt och ingen fattade. Sen efter det ner på stan för att luncha på Hugo's med Tora, sen kom Arne också och vi köpte typ allt som fanns i hela stan. Najs!

På kvällen var jag i stallet med Arne, skulle blivit en skrittur barbacka med det slutade med att Rambler fick styrketräna lite. Gick riktigt bra iallafall, det var kul! Sen tyckte vi att vi kunde vara lite mer hurtiga så vi sprang upp till Lurbo, kollade på Julias lektion (iallafall när de travade av) och sen sprang vi hem igen. Vi har inte sprungit på några veckor nu så liiite segt var det allt, men skönt iallafall.

Väl hemma möttes jag av ett mail. Ett litet jävla skitmail som förstör ALLT. I mailet stod att Lurbotävlingen den 6e är inställd. Så det blir ingen tävling då. Och jag hade bett om att få vara i sista gruppen när vi ska på fältkurs till Fiskebäckskil BARA för att kunna vara med då. Nu är jag alltså hemmmmma när det inte händer något, och missar istället både ungdomsledarkursen och en alternativ tävling den 12e. OFLYT!!!!

(Iallafall, jag har shoppat väska, jacka, jeansleggings, smink och lite mer nödvändiga men tråkiga saker som tandborste, labrock och choklad)

Kommentarer
Postat av: Astrid

LABROCK!? GUD ROOS VAD HAR DE GJORT MED DIG!?

2009-08-29 @ 15:55:09
Postat av: Arne

RAMBLER ÄR KUL!

MEUH fett schämst med tävlingen. Naj med "hemmma", btw. Hihi!

2009-08-30 @ 16:36:34

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback