För Braveheart

Alas betyder tyvärr. På gammal engelska typ? Astrid, kolla det här så förstår du allt.

Idag har jag ingen kemi vilket skulle kunna innebära ledig dag men eftersom jag är sämst måste den ägnas åt att repetera en 150-poängskurs (fysik b-slutprov imorgon. IG here I come!) och det går ju så himla bra för mig. Har räknat igenom 2 gamla slutprov med blandat resultat, och har repeterat ETT av tio kapitel. I am körd, så jag måste återgå till pluggandet, vilket inte går så bra eftersom jag är skittrött trots sovmorgon och kaffe.

Jag har iallafall sökt till högskolan, de närmsta tre åren kommer bli gaaaalet skoj. Not.

Kommentarer
Postat av: Astrid

sv: för båda. om jag inte får jobb kan det ju vara bra att ha nåt att göra om dagarna, och om jag får jobb läser jag nog nån av kurserna.



vad har du sökt!?!?!?

Postat av: Astrid

oj satsare! hur känns det med veterinär med tanke på könskvotering och 30000 extra sökande iår? :H

2009-04-15 @ 23:17:01
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback