Dagens tävling

Idag var det tävling på Jälla, och det gick väldigt bra, utom på själva banan. Skrambler kändes skitfin på framhoppningen men när vi kom in på banan så var det en massa höga läskiga hinder, tyckte han. Så vi vägrade ut oss på tvåan, tyvärr. För Lurbolaget gick det inte mycket bättre, totalt 88 fel (tre uteslutna varav två vägringar och en över tjugo fel, och fyra fel av Sandra). Men nästa gång går det bättre! Här är en bild från dagen:
Rambler och jag och Tora
Vi vägrade kanske ut oss för att jag var upptagen med att dra upp byxorna.


Hehe. Jag fick i uppdrag att blogga om tävlingen, fast jag inte var där. Jag var på bal igår (det var snorkul!), i Bromma, så jag kom hem typ halv tre, så orkade inte följa med då. Roos var lite sur för det, men det är hon oftare, så... Snart ska vi kolla på Star Wars V, det ska bli kul. // Gästbloggare Arné Banarné

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback