Anxiety - anxieties

Pay & jumpen är avklarad med okej resultat, superduktig pålle men mindre duktig Roos blir sammanlagt okej. I 90 var han klockren men jag red som ett as så vi rev två hinder, och i 1m så red jag mycket bättre men fick ändå med oss tre hinder ned. 

Nästa ångest är tävlingen på lördag. Jag har ingen mamma, Arne eller Julia. Tur som fan att jag har världensbästahästskötare Tora med mig iallafall. Och troligtvis ett sjukt bra lag också. Pepp pepp!


(Och ni som vill ha biljetter av mig för att avsluta gymnasiet på röda mattan med N3A: hör av er så ska jag fixa. 100:- för eftersläppsbiljett och 380:- för middagsbiljett. Det kommer bli AWESOME.)

Kommentarer
Postat av: frida

bra resultat ju. Du kom runt!!

2009-04-18 @ 15:29:35
Postat av: Tootiki

Klart du kan lita på mej! Och jag hittar ju, haha. Jag vill ha en biljett iallafall fast det visste du nog redan.

2009-04-19 @ 15:40:52
Postat av: Astrid

1. jag vill följa med men kan inte.

2. jag vill ha biljett.

3. jag tror jag har skrivit en jättetöntig låt som heter Anxiety.

2009-04-20 @ 10:09:21

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback