Mirakelkur, tack!

Nu sitter jag här igen och lyssnar på Kent och vet inte vad jag ska skriva. I går när jag cyklade hem från skolan i regnet kom jag på precis vad jag skulle skriva, men sen glömde jag bort det och det blev inget inlägg över huvud taget.

Men när man inte har något att skriva kan man alltid klaga, because I'm born to complain! Tre saker som alltid är värda att klaga på är regn, lera och halta hästar. Och just nu har jag alla tre. Poor me...

Jag är sjukt trött. Både idag och igår har jag varit nästan utmattad, som om jag inte hade sovit på hela helgen, men helgen var lugn och skön. Typ stallet, sova, kolla TV (jag är besatt av gossip girl, både böckerna och serien) och vara allmänt seg. Kan jag få en mirakelkur som funkar mot dåligt höstväder, trötthet och hästhältor?

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, du vill inte veta vad induktion är... det suger!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback