LuggRUFS

Jag sitter här med ont i magen och rufsar till min lugg. Varför har jag ont i magen? Det var säkert något fel på skolans pizza. Om det för en gångs skull är gott så är det något annat fel på den. Jag lovar!

Varför sitter jag ens här och gnäller? Jag slutade två timmar tidigare så jag borde bara glad. Men min häst har ingen sko så jag kan inte rida med Astrid och Julia. Och som dr House sa en gång, smärta leder till depression. Jag har ont  magen, alltså har jag rätt att vara deprimerad, alltså har jag rätt att gnälla. 

Till och med när jag har ont i magen kan jag dra slutsatser. Jag måste vara född naturare. Fan. Jag som tänkte konvertera till sam-stammen efter en ovanligt underhållande religionslektion i morse (fortsätt så, fröken, fortsätt så!).

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHA så naturarigt som det kan bli, jag är också sån! Och julia skulle rida lektion så jag blev ensam kvar. Harvade omkring på banan men det funkade väl också. :)

Postat av: Tooriki

Nåå, men du kan trösta dig med att jag också hade onti magen den dagen. Säkert skolans pitabröd med falafel man blev förgiftad av.

2008-09-07 @ 17:15:23
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback