Explanation

När jag skrev sist ville jag egentligen skriva ett långt gnäll-inlägg, men både ni & jag slipper det eftersom gnäll-orsaken är borta.

Det skulle ju ha blivit en iPod i tisdags, men då hade affären inte fått hem dem än. Dagen förstörd. Jag beställde en gul vän, som skulle komma om 3-8 dagar. Dags för gnällinlägg kan man tycka, men så blev det inte. Jag var i stallet för länge helt enkelt. Jag hade ju tänkt skriva inlägget igår istället, men igår hann jag inte heller - jag var upptagen. Upptagen med min gula vän som hade kommit hela vägen från Holland på bara en dag för min skull. I'm in love!

Mer kommer. Ska springa till fysiken.


Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback