Complaining

Mina naglar är för långa. Jag måste göra något åt det.

Och jag är arg. Min häst har tappat en sko IGEN. I lördags trampade han av sig halva framskon, dagen efter trampar han av sig den andra framskon. Och igår trampade han av sig en sko till. Jag tror jag blir tokig. Och det är inte bara det att det kostar en jävla massa att ta ut hovslagaren hela tiden, det är ju typ omöjligt att få dit dem när man vill. Varför finns det ingen jour-hovslagare som man inte behöver boka en månad i förväg? Rambler har vilat sedan förra fredagen, han lär ju vara lagom kul att rida imorgon. Kul för Frida att tävla på söndag då.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback