Ska det stå något här eller?

Haha, jag är gnällig. 
  • Jag är redan trött på min header. Jag vill göra en ny, men jag har inga idéer. Bara att den ska vara utan text. Hjälp?
  • Det går inte att ladda upp bilder i bloggen.
  • Sjukt mycket läxor.
  • Jag skulle skriva något mer men jag glömde. Fuck.

Men jag är lite glad också.
  • Jag har anmält mig till tävlingen nästa vecka!
  • Jag har slutat!
  • Nu ska jag laga mat. Typ fattiga riddare.
Hejdå!

P.S. Det här blev ett fult, onödigt inlägg. Kompensation för att det inte blev något igår.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vi gillar onödiga inlägg!

Postat av: Julia

Jag håller med, vi gillar gnälliga inlägg.. :D Vem var det som var gnällig idag liksom, haha?

2008-10-08 @ 20:11:02
Din egen bloggadress/URL: http://sinkingship.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback