Hästjävel

Jag är sämst.

Jag vet inte vad det är, jag har inte ens haft mycket att göra men jag har ändå inte hunnit blogga. Jag kan inte skylla på något annat än latheten (det är inte ens ett ord ju! jag slog upp det så jag vet!). Jag vill att min blogg ska vara snygg. Och att min häst ska ha en sko. Grymt kul att upptäcka EFTER ridningen igår kväll att han inte hade någon sko. Tur att hovslagaren kommer redan i eftermiddag. Hoppas idiothästen inte tappar en till sko imorgon, eller kanske blir halt i hagen idag. Det skulle ju vara jävligt lyckat om jag missade en andra tävling på grund av tappsko/hälta.

Jag vill sova. Och när jag är pigg är jag fett pepp på tävlingen, för hoppträningen i tisdags gick skitbra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håll dig till tåls, läs min blogg på söndag får du veta mer.

2008-10-02 @ 17:39:46
Postat av: Hanna

Du kan ju inte vara lat om du faktiskt slog upp det...

2008-10-02 @ 18:48:06
Postat av: Astrid

Jag vill göra dig glad. Jag hjälpa med bloggen?

Postat av: Ju

Pepp!

2008-10-03 @ 10:20:00
Din egen bloggadress/URL: http://sinkingship.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vill också ha en snygg blogg! Jag vill ha fler läsare också, haha! IMORGON AAAAAH

2008-10-03 @ 10:20:35
Din egen bloggadress/URL: http://sinkingship.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback