Sug bajskorv

Blurk. Just nu orkar jag inget, minst av allt de två skitjobbiga läxorna jag fick av snälla fröknar idag...
Jag vill spy (jag är FÖR mätt) och sen äta en liten mandarin. Sen vill jag krypa ner i soffan med Brisingr. Inte pepp på att åka till stallet för att få höra "ni måste rida honom i en låg form!! hoppas ni fattar det! ni måste fatta det!". Men hästen fryser så han ska få ett täcke av mig, och jag vet ju hur hemskt det är att frysa så jag måste väl dit. Och jag saknar honom faktiskt, det gör jag. Fast jag var där och pussade på honom. Haha, tönt jag är.

Kommentarer
Postat av: Astrid

SKOJAR DU!? Du vet hur otroligt glad och tacksam jag blir om jag får titta lite på vad du skrivit om dikten...? :H

Postat av: Frida

jag vet.. det känns som att dom "hackar" på oss lite hela tiden :/

2008-11-03 @ 21:40:04
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är synd om er.. Men jag är på eran sida!!!!

2008-11-04 @ 09:31:13
Din egen bloggadress/URL: http://sinkingship.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback