Liten? Jag?!

Varför heter jag egentligen liten ros? jag menar, jag är ju inte direkt liten. Jag är väl inte stor heller, men knappast liten! Visst, ibland känner man sig liten, men om man har gjort något bra är man ju i alla fall normalstor. Visst, i ett världsligt perspektiv är jag väl som en liten myra, jag är bara en av 6 miljarder. Och ojoj vad filosofiskt det här blev nu, men VARFÖR heter jag litenros? Det blir liksom "hej jag är liten titta inte hit för då kissar jag på mig". Och det gör jag ju inte. Men jag tänker inte byta. Men bara så ni vet, jag är inte helt nöjd med mitt val av bloggnamn. För jag är faktiskt störst & bäst. Nåja, nästan iallafall.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback