Blaj

Jag känner att jag både vill och borde skriva något i bloggen. Men oftast när det känns så blir inläggen bara blaj, så jag kanske borde ge upp redan nu. Men det vill jag inte. Jag vill skriva blaj, för just nu är hela jag blaj, och bloggen ska väl beskriva en själv. Jag är bara så sjukt trött på skolan så att jag vill spy. Det är mer än två veckor kvar. Det är egentligen lite, men med tanke på alla prov och inlämningsuppgifter som är kvar är det inte lite. It sucks.

Den här bloggen blev blaj, men jag fick i alla fall sagt vad jag ville. 

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Jag tycker inte alls att du är blaj

2008-05-19 @ 17:53:07
Postat av: Roos

Tack sötaste du!

2008-05-23 @ 13:25:08

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback