Sköna söndag

Jag vet inte vad det där, men jag gillar inte riktigt söndagar. Det är lite dåligt för om man inte gillar söndagar så gillar man ju liksom inte hälften av helgen. Det är lite slöseri på något sätt. Söndagar består typ av att vara i stallet (det gillar jag!), städa kaninbur och plugga. Hur kul låter det? Inte.

Men idag var/är en rätt skön söndag. Men det kan vara för att jag inte har städat någon kaninbur (vi har ju bara tre kaniner nu..) eller pluggat än. Jag och pållen var ute på en trevlig uteritt med Sandra och Fideli imorse, och fast jag var blöt och lerig och frös om fötterna (jag älskar min häst!) så var jag glad. När jag kom hem hade en snäll liten flicka vid namn Arne gräddat en massa goda pannkakor. Me like!

På eftermiddagen var jag och Hanna och hälsade på hos T - den ende. Även kallad Tooticki, Torakin, Toka mm. Massa skitsnack och allmänt mys (med marsvinen!) blev det. 

Och för den som vill veta, jag vill ha division III och lagtävlingar NU!

Kommentarer
Postat av: Annica

haha, mejl om du vill vara med på träningen eftersom jag inte kan garantera att alla kan vara med, blir det först till kvarn;)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback