Rubriker

Att skriva roliga rubriker är fan bland det svåraste som finns. Jag lyckas aldrig på svenskan när vi skriver noveller, och inte här på bloggen heller som mina få (men trogna?) läsare nog har märkt. På min förra blogg skrev jag bara dagens datum som rubrik, men eftersom mina inlägg inte längre handlar om det jag gör på dagarna (eftersom det är så fucking tråkigt att läsa om) så måste man hitta på något kul. Och det är alltså svårt. Men jag kämpar vidare för mina trogna läsare... Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå, dagsbloggar suger. Våra bloggar är underbara. Fattar du vad tråkigt det skulle bara att bara läsa om skolsaker stup ikvarten i våra bloggar?! Skolan finns bara i bloggar i klagosamanhang, right?

Postat av: Roos

Emma, jag blir nästan ledsen, men jag har rätt; du har ALLTID rätt!

2008-01-20 @ 18:33:28

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback